Algemene voorwaarden

Om onze kwaliteitsstandaard hoog te houden leveren wij in principe* altijd met eigen transport tot aan de eindplek in uw tuin, voor zover ruimte toereikend en de paden verhard.

Wij vinden dit belangrijk om de volgende redenen :

Geen transportschades;
Wij kunnen zelf de levering in overleg inplannen op de tijdstippen dat u tijd kunt vrij maken;
Stipte nakoming van gemaakte afspraken, 'alles in eigen hand';
Levering door iemand die kennis en ervaring heeft met Hot tubs en u zonodig kan assisteren;
Restbetaling bij levering conform de wijze die is vastgelregd in de orderbevestiging**

Ook internationaal kunnen wij onze kwaliteitsniveaus hoog houden middels combi-ritten. We zijn dan niet altijd de allergoedkoopste, maar u weet wel zeker dat u de beloofde goederen krijgt overeenkomstig de gemaakte afspraken.

*Mocht een doorgang nauwer zijn dan 110 cm breed of zijn er andere obstakels (schutting, muur, trappen e.d.) die de doorgang belemmeren, neemt u dan vooraf kontakt met ons op.

** Zonder betaling van het restbedrag bij levering wordt er niet geleverd. Indien er van de afgesproken betaalwijze op het laatste moment wordt afgeweken, houden wij onvoorwaardelijk het recht de levering tot nader order uit te stellen zodat wij in staat worden gesteld de goede ontvangst ervan te kunnen traceren.

Wij vinden het belangrijk dat u na aankoop van een Hot Tub echt kunt genieten zonder problemen.  Isbjørn levert daarom standaard 2 jaar fabrieksgarantie op alle hottubs waarbij uiteraard de instructies in acht genomen dienen te worden. Wekelijks worden evt. problemen of naleveringen - indien deze er zouden zijn - behandeld en afgewikkeld.

Heeft u een klacht over een hottub gekocht en geleverd vóór 04-02-2019 dan kunt u uw klacht mailen naar serviceisbjorn@hotmail.com, Eurotubs Beheer zal uw klacht behandelen. Het concept "Isbjørn" is per 04-02-2019 overgenomen (géén bedrijfsovername). Mocht u dus een serviceverzoek / klacht hebben op een hottub geleverd na 04-02-2019, vult u dan onderstaand formulier in. Zodra wij uw klacht ontvangen hebben zullen wij U een bevestiging hiervan sturen binnen 24 uur.

Meld hier uw klacht